Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2006 15:46 - Клипът на Неделчо Беронов
Автор: omerga Категория: Други   
Прочетен: 2173 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мдамм.. Ще гласувам за него, ок.. Но ако само малко се колебаех дали, защо  и пр., появяването на този клип в топлата ми стая(става дума за онзи от митинга, на фона на който звучи проникновеното (?) и възнействащо (??!!!) "аз не съм комунист/аз не съм нихилист/и никога няма да бъда....") моментално ще бъда изстреляна и завихрена на 180 градуса из разните политически цветове, цветчета и цветисти послания.

Колкото и да съм дясна,  не мога да видя този клип и да не ми стане жал. После, разбира се, като ангажирана със синята идея, така да се каже, ще ме хване яд, само за да стана накрая поредният  евентуален тъй наречен глас в някаква старовремска, вехта, мъхеста, сбъркана пустиня.

Не може посланието ти да е анти(!)комунизъм на прага на ЕС, 17 години по-късно. Не можеш да се самоопределяш спрямо това, което не си, още повече когато то, демек комунизма, Вече Го Няма! Дори да го имаше, нямаше как да се осъществи. Така че, това дали някой е или не е комунист изобщо е ненужно. Все едно аз да кажа, че съм анти-марсианец. Е, и? Тях ги няма, няма как дори да се произведе някакъв спор или контратеза. Контратезата впрочем е измислена от хората с тезата "антикомунист", понеже няма как, но напрактика, днес, такова животно нема!

А когато това ти е единственото послание, ти на практика се изолираш от целия настоящ политически живот и мястото ти не е на политическата арена, ами в историческия музей или някоя влажна стаичка в БАН, обзаведена в строг соц-реализъм стил, който явно те вълнува горещо.


Тагове:   Неделчо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nakom - ми тогава
17.10.2006 21:24
за какво ще гласуваш за него след като кампанията му е популистка и в крайна сметка неактуална.
цитирай
2. omerga - Поинеже
18.10.2006 11:41
съм твърд електорат и клиповете не ми помагат да реша за кого ще гласувам;) ядосана съм на ПиАр-а, но извън това мисля, че Деко ще е много добър президент
цитирай
3. nakom - добре де добре ;-)
18.10.2006 20:58
бетон си како
цитирай
4. nio - Права си
21.10.2006 01:44
Аз бях писал че уж избираме,пък нямаме избор.Ккаво ни предлагат?Един отбор от играчи/доносници/ на ДС,изперкал фюрер и симпатично старче,което не ми се вписва в представите за президент.Като добавя и написаното от тебе ми става лошо,че пак трябва да избирам най-малкото зло.
Аз лично ще гласувам За Беронов,но десните за съжаление изгубиха голяма част от гласоподавателите си-за съжаление.Това обаче е друга тема.
цитирай
5. анонимен - Как да ги няма вече комунистите?!
21.10.2006 17:15
Като погледне човек имената на тези в "ешелоните на властта" в момента - все познати имена отпреди 20-30 години - чадата на "другарите" дено ни управляваха преди, ни управляват и сега. Не се наричат "комунисти" защото няма полза в момента от това. И родителите им са били толкова комунисти, преименуваха се на "социалисти" щом повя друг вятър. Но въпросът е че са същото котило.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: omerga
Категория: Други
Прочетен: 100772
Постинги: 26
Коментари: 122
Гласове: 365
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930